piątek, 28 marca 2014

Proces konserwacji domu - czy jest to niezbędne? 

Mieszkam sama w sporym mieszkaniu na końcu miasta i każda usterka stanowi dla mnie problem, bo nie znam ludzi, do których mogę zwrócić się z prośbą o pomoc. Zazwyczaj w przypadku awarii telefonuję po fachowców, ale nie zawsze mam okazję skontrolować cały dom. Zwłaszcza w miesiącach zimowych, muszę obejrzeć instalacje, ale nie jestem w tym specjalistką. Mój brat, który mieszka w innym mieście, strasznie się o mnie boi i pooglądał różne oferty firm, np. taką http://rutex-home.pl/oferta/ i namówił mnie na spotkanie z profesjonalistami, którzy zajmą się obsługą techniczną mojego domu. Na pewno to dobre wyjście, dzięki ochronie przez całą dobę będę mogła znowu wyjeżdżać na wakacje i nie bać się, że coś przykrego będzie miało miejsce. Zdjęcia pochodzą ze strony: Rutex-home.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz