sobota, 22 lutego 2014

Zajrzyj na stronę i przekonaj się, jak inni urządzają kuchnię!

Kiedy mój narzeczony stwierdził, że mamy finanse na odnowienie kuchni w naszym domu, byłam bardzo zadowolona, ale też do końca nie wiedziałam, jak rozplanować pomieszczenie. Oglądałam różne szafy i półki w gazetach, ale cały czas nie mogłam się zdecydować co wybrać. Aż w końcu odezwała się dawna przyjaciółka, która podała mi linka do galerii zdjęć http://www.dmjmeble.pl/inspiracje.php. Niektórych rozwiązań sama bym nie wymyśliła – cieszę się, że natrafiłam na te zdjęcia. Teraz nasza kuchnia jest ładnie zaprojektowana oraz praktyczna. Super, że postanowiłam zmienić aranżację kuchni, miło mi się tu przygotowuje obiady i kolacje, a mój partner pomaga mi w gotowaniu.
Foto z witryny- Dmjmeble.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz